Köpvillkor
När du gör en beställning på Gaia Tempel (Gaialife.se/store) godkänner du också våra köpvillkor samt vår hantering av personuppgifter.
PERSONUPPGIFTER
Vi samlar in personuppgifter som du skickar till oss vid din beställning och vi behandlar dessa uppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen “GDPR”.
Här kan du läsa mer detaljerad information kring GDPR
Dina personuppgifter används för att administrera köp, leverans av varor och för att vi ska kunna förse dig med relevant service, erbjudanden (om du valt nyhetsbrev), information eller annan kunduppföljning. Den rättsliga grunden för vår behandling är fullgörande av avtal samt berättigat intresse.
PRISER
Våra priser visas i SEK och inklusive moms. Frakt tillkommer i kassan.
BESTÄLLNING
När du slutför din beställning får du inom kort en orderbekräftelse via email.
Orderbekräftelsen är ditt kvitto på att vi tagit emot din order och skickas ut automatiskt från vårt system. Kontrollera alltid att din bekräftelse stämmer och spara den för eventuella kontakter med oss.
Skulle du mot förmodan inte få någon orderbekräftelse, vänligen kontrollera att din e-postadress stämmer och meddela oss så skickar vi en ny.
Alla beställningar som görs är bindande.
BETALNING
Vi är uppkopplade mot KLARNA Check-out där du får flera betalningsmöjligheter. Du kan tryggt och säkert betala med kort, banköverföring, faktura 30 dagar eller dela upp din betalning efter vad som passar dig,
Vill du betala med SWISH går det att välja vid betalsätt. Slutför din beställning och betala summan inklusive frakt till vårt swishnummer: 123 676 4336 och ange ditt ordernummer som referens.
LEVERANS
Vid mottagen beställning skickar vi dina varor inom 1-3 arbetsdagar.
RETURER OCH REKLAMATION
Returer/Ångerrätt
Om du inte är nöjd med din vara och önskar lämna tillbaka den ber vi dig maila till info@gaialife.se. Du har som kund 14 dagars ångerrätt.
Vid reklamation av felaktig eller skadad vara kontakta oss då på info@gaialife.se.
Konsumentköplagen gäller när du handlar varor av oss. Kontrollera alltid att varan är felfri när du tar emot varan. En vara kan reklameras om varan har fabrikationsfel eller på annat sätt är defekt. Det är viktigt att du gör en korrekt anmälan. Anmäl eventuell transportskada direkt till speditören vid mottagandet av varan. Skulle varan vara skadad eller på annat sätt defekt eller om du fått fel vara/ fel antal så ber vi dig kontakta oss omedelbart.
För kontakt maila: info@gaialife.se